Futuristic Marketing en analytics
SEA specialist
Wil jij snel boven jouw concurrentie staan, het beste uit jouw Google ads (voorheen Google Adwords) campagne halen? Dan ben je bij Futuristic marketing & analytics aan het goede adres.
Google ads specialist nodig?
Als je op zoek bent naar een Google Ads specialist, dan ben je bij Futuristic Marketing & Analytics aan het juiste adres! Ik help ondernemers met het genereren van meer omzet doormiddel van op maat gemaakte Google ads campagnes.
Elk bedrijf is anders en heeft ook een eigen unieke strategie nodig, die voorzie ik aan mijn klanten waardoor zij een hoog rendement halen met het minimale budget.

Waarom zou je een Google ads specialist inhuren?
Als je als bedrijf wilt groeien en meer potentiële klanten wilt bereiken, dan is het inhuren van een Google Ads specialist een van de mogelijkheden. Google Ads is een van de meest effectieve manieren om online te adverteren, en met de hulp van een specialist kun je ervoor zorgen dat je advertenties worden weergegeven aan de juiste doelgroep en dat je meer leads en conversies genereert.
Natuurlijk zou je zelf een advertentie kunnen opzetten, maar een Google Ads specialist kan je helpen om het meeste uit je campagnes te halen. Ze kunnen je adviseren over de beste strategieën en technieken om je advertenties te optimaliseren en je conversieratio te verhogen. Ze kunnen ook de prestaties van je campagne volgen en analyseren, zodat je altijd op de hoogte bent van de resultaten en waar je verbeteringen kunt aanbrengen. Doordat ik als google ads specialist altijd bezig ben met ervoor zorgen dat mijn klanten het meeste uit hun campagnes halen, ben ik altijd op de hoogte van de laatste trends die hiervoor zorgen en kan ik dit gemakkelijk toepassen op jouw advertenties.
In een tijd waarin digitale marketing een cruciale rol speelt in het succes van een bedrijf, is een Google Ads Specialist een waardevolle asset om de online zichtbaarheid en het succes van jouw bedrijf te vergroten.
Een goede Google Ads specialist betaald zichzelf terug.
Dat er kosten verbonden zijn aan het inhuren van een google ads specialist is natuurlijk geen geheim. Online marketing is een investering en dat geldt ook voor het adverteren via Google Ads. Het voordeel van het inhuren van een goede google ads specialist is dat wij onze kosten terug verdienen doormiddel van de resultaten die ik voor jouw bedrijf worden behaald.
Het zelf beheren van Google Ads Campagnes kost veel tijd. Vooral als je niet constant bezig bent met de ontwikkelingen hiervan. Dat zorgt ervoor dat jij niet het maximale uit jouw campagnes kan halen. Besteed jouw kostbare tijd liever aan de zaken waar jij goed in bent, dan zorg ik met de campagnes dat je hier genoeg werkt aan hebt. Het uitbesteden van google advertenties aan een google ads specialist kan jou veel opleveren.
Mijn werkwijze voor succes
Mijn werkwijze bestaat uit 5 stappen, doormiddel van deze stappen zorg ik ervoor dat jouw campagnes succesvol worden opgezet en draaien om jouw doelen te behalen.
1. Kennismaking
Voor het opzetten van campagnes hebben wij een goed beeld nodig van het bedrijf, daarom is het voor ons belangrijk om in het kennismakingsgesprek zoveel mogelijk informatie te krijgen over jouw bedrijf en de producten of/en diensten. Je kan mij vertellen wat jouw doelen zijn en ik kan jou meteen vertellen in grote lijnen wat mijn aanpak daarvoor is en wat ik adviseer.
2. Onderzoek + analyse
Een goede analyse is het halve werk. Ik begin met de nulmeting, hoe presteert jouw website of webshop nu. Daarna analyseer ik uitgebreid waar jouw kansen liggen, welke zoekwoorden voor jouw bedrijf het beste zijn, je doelgroep en natuurlijk jouw concurrentie. Daarna bekijk ik jouw website met een kritisch oog. Advertenties zorgen voor de bezoekers maar jouw website zorgt uiteindelijk voor de conversies beide factoren moeten voldoen aan bepaalde eisen.
3. Implementatie
Een goed ingericht account boekt sneller resultaten, nadat jouw account is aangemaakt zorg ik dat alle basis instellingen goed staan, ook koppelen we de betalingsgegevens, krijg jij zelf ook toegang tot het account, koppelen we google Analytics en zet ik Google Tag manager op om de conversies te meten. * nog geen goed ingestelde analytics? Deze stel ik dan kosteloos ook voor je in.
Daarna zet ik meerdere effectieve campagnes op met een aantal mooie, aansprekende en goede advertenties op maat waarbij de teksten zijn geschreven op een manier die past bij de uitstraling van jouw bedrijf. Richt je jouw product of diensten op een bepaalde doelgroep dan richten we de advertenties volledig daar op in, zo zal het niet voorkomen dat de advertentie wordt weergeven bij een doelgroep die geen affiniteit heeft met jouw product of dienst.
4. Monitoring en optimalisatie
Het opzetten van een goede succesvolle campagne gaat gepaard met veel a/b testen. Hierom monitor ik de campagnes intensief en optimaliseer ik waar dit nodig is. Het draaien van advertenties vergt constante wijzigingen die meegaan met jouw doelgroep, de trend en de regelgeving omtrent google. Ik zorg dat de advertenties goed presteren en dat dat kan met het minimale budget wat nodig is.
5. Rapportage
Maandelijks hebben wij korte check-ins waarbij wij samen door jouw resultaten heen lopen, vertel ik je over de werkzaamheden die ik heb uitgevoerd, hoe de campagnes lopen en wat de to-do’s zijn voor aankomende maand.
Voordelen van het inhuren van een Google Ads Specialist
Het inhuren van een Google Ads specialist kan veel voordelen bieden voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen vergroten en hun marketingstrategieën willen verbeteren. Een Google Ads specialist is gespecialiseerd in het maken, beheren en optimaliseren van advertentiecampagnes op het Google Ads-platform. Met hun expertise kunnen ze bedrijven helpen bij het bereiken van hun doelen, het maximaliseren van hun advertentiebudget en het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads en conversies.
Een van de belangrijkste voordelen van het inhuren van een Google Ads specialist is dat voor het maximale resultaat er een diepgaande kennis nodig is, iets wat ik als google ads specialist bevat. Ik ben op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online adverteren.
Daarnaast kan ik als Google Ads specialist de prestaties van campagnes nauwkeurig bijhouden en analyseren met behulp van gedetailleerde rapportages en analytics-tools. Ik werk Data- gedreven, dat houd in dat ik altijd bijstuur aan de hand van de resultaten om de campagnes en advertenties effectiever te maken. Dit kan leiden tot een hogere ROI en lagere kosten per klik.
Kortom, het inhuren van een Google Ads specialist kan een waardevolle investering zijn voor bedrijven die willen profiteren van de vele voordelen van online adverteren via het Google Ads-platform.
Maximale resultaten met gerichte campagnes
Als google ads specialist zal ik zorgen voor maximale resultaten die te behalen zijn met gerichte campagnes. Dat doe ik aan de hand van een op maat gemaakte strategie die gericht is op het bereiken van een specifieke doelgroep.
Gebruikmaken van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online adverteren
Google ads specialisten zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online adverteren. Dit biedt diverse mogelijkheden om de zichtbaarheid te vergroten en betere resultaten te behalen.
Meetbare en tastbare resultaten behalen
De resultaten van google ads campagnes zorgen altijd voor meetbare en tastbare gegevens. Elke maand hebben wij een korte online meeting waarbij wij de resultaten samen bespreken en jij hier een rapport van ontvangt. Op deze manier ben je zelf ook op de hoogte van de voortgang van jouw campagnes.
Waarom Futuristic Marketing & Analytics als jouw google ads specialist kiezen?
Ervaren en deskundig advies
Door jarenlange ervaring opgedaan te hebben, heb ik een uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van Google Ads. Dit betekent dat ik in staat ben om jouw campagne op een deskundige en effectieve manier op te zetten, te beheren en te optimaliseren. We begrijpen hoe de verschillende targetingopties werken en hoe we deze het beste kunnen gebruiken om jouw doelgroep te bereiken. Ook zullen wij de juiste zoekwoorden selecteren en de juiste advertentieteksten kunnen schrijven om ervoor te zorgen dat jouw advertenties opvallen en leiden tot meer leads en conversies.
Bespaar tijd en geld
Het opzetten en beheren van een succesvolle Google Ads-campagne kan veel tijd en moeite kosten, vooral als je niet bekend bent met het platform. Het inschakelen van een Google Ads specialist kan je veel tijd besparen en je helpen om je budget optimaal te benutten. Wij hebben de kennis om de verschillende campagnes het beste te optimaliseren en zorgen ervoor om jouw budget efficiënter in te zetten en op ten duur te kunnen verlagen voor dezelfde aantal conversies die je gewent bent. Hierdoor krijg je dus meer voor je geld.
Beter resultaat
Een Google Ads specialist heeft als doel om het beste resultaat te behalen voor jouw bedrijf. Dit betekent dat we voortdurend de prestaties van jouw campagne analyseren en deze aanpassen op basis van de resultaten. Door regelmatig te testen en te optimaliseren, zorgen wij ervoor dat jouw advertenties beter presteren en meer leads en conversies genereren.
Verbeterde ROI
Ik ben als google ads specialist constant bezig met het verbeteren van de ROI door ervoor te zorgen dat jouw advertenties alleen worden weergegeven aan mensen die geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt. Door het gebruik van de juiste targetingopties en zoekwoorden, zorg ik ervoor dat jouw advertenties worden weergegeven aan mensen die al op zoek zijn naar producten of diensten zoals die van jou.
Up-to-date
Het is belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van Google Ads. Als google ads specialist ben ik voortdurend op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen en pas dit natuurlijk toe bij de campagnes van mijn klanten.
Nog niet zo lang geleden ben ik via een tevreden klant van Kayleigh ook bij haar terecht gekomen.
Als kleine zelfstandig ondernemer maakte ik behoorlijke kosten voor Google en hoewel ik altijd mijn werk had, had ik altijd het idee dat ik langer vol kon zitten.
Nu, een maand of twee verder, merk ik al verschil! Kayleigh heeft de kosten van Google al kunnen verminderen. En ik merk dat ik veel meer aanvragen krijg.
Kayleigh behandelt je netjes en professioneel en is zeker te adviseren!
Verschillende soorten advertenties
Zoek netwerk
Tekst advertenties in de zoekresultaten waarmee wij mensen kunnen bereiken terwijl zij op google zoeken naar de diensten of producten die jij aanbiedt.
* Geschikt voor extra verkopen, lead of websiteverkeer te verhogen
Display
Jouw doelgroep aantrekken met visuele advertenties die zij te zien krijgen tijdens het surfen door miljoenen websites, apps en andere google sites zoals youtube.
*Creëert bekendheid met visuele beelden
Shopping
Deze advertenties worden weergeven met product foto en prijs in de zoekresultaten en op het tabblad Google shopping.
*Kom naast de producten jouw concurrentie boven aan alle zoekopdrachten.
Video
Video advertenties worden weergeven op youtube en andere sites. Het wordt vaak gebruikt om merkbekendheid te vergroten
*Creëert merkbekendheid, top of mind positie.
App
Heb jij een app ontwikkeld? Met app advertenties werf je nieuwe klanten voor jouw app of stimuleer meer verkopen in jouw app. Hierbij is er maar 1 camapgne nodig, jouw advertenties worden weergeven op meerdere kanalen, denk aan google zoeken, display netwerk, google play, discover en nog miljoenen andere sites.
*Stimuleert app installaties, bestaande gebruikers tot aankopen in de app en Pre-registratie
Lokaal
Heb jij een fysieke winkel en wil je meer winkelbezoekers krijgen, dan kies je voor lokale advertenties. Hiermee kun je onder andere de voorraad promoten, evenementen in de winkel bekendmaken en de locatie en openingstijden duidelijk maken aan de klant.
*Meer fysieke winkelaankopen, kom in beeld bij een zoekende klant.
Meest gestelde vragen
Wat levert SEA mij op?
Doormiddel van het adverteren via de zoekmachines zul je in een korte tijd een hogere positie krijgen, boven jouw concurrentie. Het aantal bezoekers zal stijgen aan de hand van jouw budget en de conversies zullen toenemen.
Wat is het verschil tussen SEO en SEA?
Bij SEA heb je heel snel resultaat, dit gebeurt aan tegen betaling. Het grootste voordeel van SEA is dat er geen maanden overheen gaan voordat jouw product online vindbaar is en je erg goed kan richten op een bepaalde doelgroep in tegenstelling tot SEO. In het begin kan het zijn dat de advertenties jou meer kosten dan dat het je oplevert, na wat meten en sturen zal dit juist omdraaien en zul je voor een aantal cent per bezoeker een conversie binnenhalen.
SEO is daarin tegen een kosteloze manier om een goede positie te krijgen. Bij SEA adverteer je met zoekwoorden en betaal je voor elke bezoeker die op jouw advertentie klikt. Bij SEO zijn jouw bezoekers “gratis” een conversie zal jou dus meer opleveren dan dat het je kost.
Bij SEO duurt het langer voordat je resultaat ziet, dit kan soms wel 6 maanden tot één jaar duren, als je eenmaal resultaat hebt valt dit niet zomaar meer weg als je met SEO stopt.
Wat is een SEA specialist?
Een SEA specialist is iemand die er voor zorgt dat jouw advertenties op de juiste naier in de zoekmachine wordt weergeven, op een manier dat het de meeste conversies binnenhaalt en dat het bij jouw doelgroep terecht komt.
Een SEA specialist zal het zoekmachine adverteren van jou uit handen nemen – en zal de advertenties intensief monitoren en optimaliseren gebasseerd op de data die er wordt weergeven.
SEA of SEO wat moet ik kiezen?
Wil je snel resultaat dan zal SEA een betere optie, het is erg afhankelijk van het bedrijf welke optie beter is. Soms is een combinatie van de 2 de beste oplossing en soms zal een bedrijf niet geschikt zijn voor SEO. Benieuwd wat bij jou het beste past? Neem dan vrijblijvend contact op.
Hoe kies je de juiste specialist?
Zoveel aanbieders, hoe weet je dan dat je een goede keuze maakt? Voor SEO zijn er geen kwaliteitskeurmerken of certificaten waaraan een seo specialist moet voldoen. Eigenlijk kan iedereen op een dag besluiten zichzelf een seo specialist te noemen en een seo bureau op te zetten.
Onze tip, luister naar je gevoel. Voelt de site goed, kijk naar de teksten, waar heb je de site gevonden, op pagina 1 of pagina 3? Lees de reviews, niet alleen op de site maar ook op google zelf. Geen enkel seo bureau kan jou beloven binnen 2 maanden boven al jouw concurrenten te staan en voorbij een Bol.com of H&M, onze tip: Belooft een seo specialist jou de hele wereld, dan is er vaak iets niet helemaal pluis.
Zit ik vast aan een contract?
Wij hanteren bij onze SEA pakketten een minimale afname van 3 maanden, dit omdat het optimaliseren van de advertenties en de perfecte advertenties en de conversies na ongeveer 3 maanden worden gerealiseerd.
Dit heeft te maken met de verwerkingstijd die google ook heeft.
Na de 3 maanden ben je natuurlijk vrij om op elk moment de samenwerking stop te zetten. Aangezien wij achteraf factureren, betaal je na opzeggen alleen nog voor de werkzaamheden van die maand.
Online marketing advies nodig?
Ik help je graag met een strategie die jou online laat stijgen.
Neem contact op!
Futuristic Marketing Analytics
KVK: 76206734
Info@futuristicmarketing-analytics.nl
algemene voorwaarden
privacy verklaring